Opis stanowiska
Jako specjalista ds. marketingu będziesz koordynować procesy wdrożeniowe, tworzyć koncepty nowych produktów i opakowań oraz współpracować z drukarniami i sieciami handlowymi przy ich wprowadzaniu na rynek. Do Twoich zadań będzie należało także przygotowywanie prezentacji, raportów i dokumentacji, wsparcie w projektach marketingowych oraz realizowanie powierzonych zadań w obszarze marketingu firmy.
Wymagania
- min. 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu lub w zarządzaniu projektami
- preferowane wykształcenie kierunkowe
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B1)
- umiejętność działania pod presją czasu, analitycznego myślenia, samodzielności i doskonałej organizacji pracy
- aktywność w działaniu i podejmowanie inicjatywy
Co oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku FMCG
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia pracy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze godzin
- dodatkowe benefity pracownicze: zajęcia z języka angielskiego, pakiet medyczny, pakiet socjalny, karta Multisport lub kafeteria MyBenefit