Z natury rodzinna

Marka WOSANA towarzyszy rodzinie
w jej codziennym życiu.

Nasza misja

Naszą misją jest wspieranie codziennych starań o utrzymanie dobrostanu rodziny poprzez wsłuchiwanie się w jej potrzeby i zapewnianie bezpiecznych, naturalnych i zdrowych produktów, akceptowanych w każdym domu.

Ty i Twoja rodzina żyjecie
w szybkim tempie?

 

Wybierając bezpieczne i naturalne produkty marki WOSANA, troszczysz się zarówno o optymalne funkcjonowanie każdego z domowników, jak i o domowy budżet.

Śniadanie, szkoła, praca, trening fitness, weekendowa wycieczka

 

WOSANA z przyjemnością wspiera codzienne aktywności niezależnie od ich charakteru, rozumiejąc zróżnicowane potrzeby każdego członka Twojej rodziny.

Nasza wizja

Wizją marki WOSANA jest stanie się szeroko rozpoznawaną, godną zaufania oraz preferowaną przez rodziny marką, obecną w Polsce i na rynkach Środkowej Europy, ze zróżnicowaną propozycją marek produktowych.

W co wierzymy?

Bezpieczeństwo

Technologia aseptyczna, wnikliwa kontrola jakości oraz starannie dopracowane receptury pozwalają nam tworzyć doskonałe jakościowo rozwiązania, naturalnie uzupełniające codzienną dietę.

Zaufanie

Jesteśmy blisko rodzin i wsłuchujemy się w ich potrzeby. Tworzymy produkty bez konserwantów, zapewniające naturalne nawodnienie oraz dostarczające wartości odżywczych.

Tradycja

Jako doświadczony, polski producent wód, soków oraz napojów, od ponad 25 lat z zaangażowaniem pielęgnujemy rodzinne wartości, towarzysząc naszym klientom w wielu codziennych sytuacjach.

Rodzina

Naszą dumą jest rodzinne portfolio produktów, odpowiadające potrzebom domowników na każdym etapie aktywnego życia: od narodzin dziecka po życie zawodowe i realizację pasji.

Prostota

Marka WOSANA gwarantuje prosty i czytelny skład produktów, bez niepotrzebnych dodatków i konserwantów.

Rzetelność

Systematycznie się rozwijamy, poszerzając zarówno portfolio produktów, jak i kompetencje. Uważnie monitorujemy rynek, dostosowując ofertę do zmieniających się upodobań klientów oraz dynamiki życia nowoczesnych rodzin.

Nasza Historia

2019

W Andrychowie powstaje nowoczesna hala magazynowa z systemem mobilnych regałów wysokiego składowania. Zakład wdraża też kolejną aseptyczną linię technologiczną do rozlewu napojów i soków.

okno
2018

W Turowie powstaje nowy budynek administracyjny, wspierający sprawną realizację strategii rozwojowej.

okno
Rozwiń
2017

Avallon kupuje 100% akcji WOSANA S.A. Sukces ten umożliwiły: inwestycja w nowoczesną linię aseptyczną, zwiększenie mocy produkcyjnych oraz zróżnicowana oferta, obejmująca wodę, soki i napoje.

okno
2017

Turów: budowa hali i zwiększenie przestrzeni magazynowej. Dzięki zastosowaniu regałów przepływowych magazyn ma teraz około 2200 miejsc paletowych.

okno
2016

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na wodę mineralną i źródlaną, powstaje nowa, w pełni zautomatyzowana linia produkcyjna w Turowie. Od teraz jest możliwa produkcja ze zwiększoną wydajnością wody w butelkach 0,5 l.

okno
2016

Dwie nowoczesne inwestycje w Andrychowie. Powstaje nowa linia do nalewu napojów i soków (PET) w technologii aseptycznej, bez dodatku konserwantów. Rusza także produkcja soków i napojów bez konserwantów w opakowaniach kartonowych o pojemności 200 ml.

okno
2015

Optymalizacja magazynu w Andrychowie dzięki regałom przepływowym na palety. System umożliwia bezkosztowe przemieszczanie towarów na regałach. Zautomatyzowany zostaje także proces załadunku palet.

okno
2015

W Damnicy powstają nowe magazyny z rampami załadunkowymi, przestrzenią z regałami do składowania towarów oraz pomieszczenia biurowe i socjalne.

okno
2010 - 2014

Certyfikat IFS Food (International Featured Standard) otrzymują kolejno wszystkie zakłady WOSANA: w Andrychowie, w Damnicy i w Turowie.

okno
2009

Zmiana struktury właścicielskiej: Paweł Łysoń, Prezes i właściciel większościowego pakietu akcji spółki WOSANA S.A., wykupuje akcje mniejszościowego udziałowca: EU Enlargement Fund Participations (Luxembourg) S.A., stając się jedynym właścicielem firmy.

okno
2006 - 2009

Wytwórnia w Damnicy uzyskuje certyfikację systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP. Wszystkie trzy zakłady produkcyjne otrzymują też certyfikaty EN ISO 22000:2005 „Food Safety Management Systems – Requirements for any organisation in the food chain”.

okno
1999

WOSANA podpisuje umowę z inwestorem finansowym – Raiffeisen EU Enlargement Fund Participations z Luxemburga.

okno
1998

WOSANA rozpoczyna produkcję wody Mama i ja, która wkrótce stanie się sztandarowym produktem firmy. Woda otrzymuje atest Instytutu Matki i Dziecka, a w kolejnych latach pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.

okno
1997

Zmienia się forma prawna i nazwa spółki – z Lemarpol Sp. z o.o. na WOSANA S.A.

okno
1996

Po 5 latach działalności nadchodzi czas na otwarcie trzeciego zakładu – tym razem w Damnicy koło Słupska, na obrzeżach Słowińskiego Parku Narodowego.

okno
1994

W malowniczych rejonach Jury Krakowsko-Częstochowskiej, w Turowie, startuje drugi zakład produkcyjny.

okno
1991

W Andrychowie powstaje spółka Lemarpol Sp. z o.o., produkująca napoje gazowane.

okno

Wosana w liczbach

28

lat działamy
na rynku

3

zakłady
produkcyjne

9

linii
produkcyjnych

293

partnerów
handlowych

14

krajów, do których
eksportujemy

30

partnerów
zagranicznych

update post 774
update post 707
update post 618
update post 614
update post 610
update post 456
update post 454
update post 347
update post 207
update post 202
update post 140
update post 138
update post 136
update post 134
update post 132
update post 130
update post 128
update post 126
update post 124
update post 112
update post 110
update post 108
update post 106
update post 102
update post 98
update post 94
update post 90
update post 86
update post 82
update post 78
update post 74
update post 42
update post 34
update post 32
update post 30
update post 28
update post 26
update post 9
update post 198
update post 194
update post 186
update post 176
update post 164
update post 168
update post 172
update post 159
update post 153